Sv. Katarina Sijenska Papi: Nemojte vjerovati savjetima đavla!


Jao, slatki moj oče, ovom svojom slatkom rukom molim Vas i govorim Vam da dođete razoružati naše neprijatelje.

U ime Krista raspetog govorim Vam: odbijte vjerovati savjetima đavla koji bi ometali Vašu svetu i dobru odluku. Budite muževni pred mojim očima, a ne plašljivi. Odgovorite Bogu, koji Vas poziva da držite i posjedujete sjedište slavnog pastira sv. Petra, čiji ste Vi nasljednik. I podignite barjak svetoga Križa; jer kao što nas je Križ oslobodio – tako kaže Pavao – podižući ovaj barjak, koji mi izgleda kao osvježenje kršćana, bit ćemo oslobođeni – mi od naših ratova i podjela i mnogih grijeha, a nevjernici od svojih nevjera. Na ovaj ćete način postići obnovu dajući dobre svećenike svetoj Crkvi. Ispunite joj srce gorljivom ljubavlju koju je izgubila; jer su joj se zli ljudi toliko napili krvi i proždrli je, tako da je potpuno izgubljena. Ali utješite je i dođite, Oče, da Božje sluge koji se muče u iščekivanju, više ne moraju čekati.

A ni ja, jadna, bijedna žena, ne mogu više čekati; jer čini mi se da živeći umirem od svoje boli, gledajući koliko se Boga pogrđuje.

(sv. Katarina Sijenska, Pismo papi Grguru XI.)

Izvor: https://rorate-caeli.blogspot.com/2020/04/in-festo-s.html

Primjedbe