Dvanaest istaknutih katolika opiru se PiusX-u protiv cjepiva



Tako je i druga skupina 'istaknutih katolika' iznijela svoje mišljenje o stavu FSSPX-a o upotrebi moralno okaljanih cjepiva.


Postoje neke alarmantne stvari u članku, ne zbog pozicije FSSPX-a, već zbog toga koliko su se autori udaljili od pravoga razuma i načela.


Pa... prijeđimo onda na stvar, zar ne???


„Prisjetimo se informacija koje su bile temeljne u svim raspravama i razmišljanjima da novo COVID cjepivo u mnogim slučajevima uključuje stanične linije pobačene djece (u stvaranju cjepiva i/ili u testiranju). Prema  izvještajima onih koji u tome sudjeluju, čak se i živa djeca vade iz majčine utrobe i  seciraju se na živo, bez anestezije (!). U tom smislu, kao primjer jasnoće možemo uzeti riječi pomoćnog biskupa Athanasiusa Schneidera (‚kanibalizam‘, ‚početak apokalipse‘).“


Činjenice su jednostavne: u mRNA cjepivima surađuje se u činu ubojstva dvoje zasebne djece na udaljeni način. Ostala djela povezana su s time da su to također ubojstva i da su ljudski ostaci možda negdje korišteni u procesu istraživanja. Ne postoji (čitaj nula) uzročna veza koja se može povezati s drugim ubojstvima.


Drugo, kada smo imunizirani, ne jedemo ljudske ostatke. Upotreba ovog jezika jednostavno je pogrešan pokušaj da se ubojstvo nevinih u utrobi uzdigne iznad drugih ubojstava.


Ključne točke: Težina djela (ubojstvo) ostaje ista – bez obzira na to koliko je metoda užasna. 


„Izjava oca Sélégnyja ne oslikava adekvatno strašan zločin pobačaja s kojim je povezana proizvodnja cjepiva. Grubo rečeno, proizvodnja i/ili testiranje cjepiva uključuje ljudsku žrtvu.“


Autori opet posežu za manipulativnim jezikom. Grijeh pobačaja zapravo je grijeh ubojstva. Nema naznaka da ljudi koji abortiraju svoju djecu to čine kako bi ih žrtvovali određenom božanstvu. 


„Štoviše, korištenje cjepiva je uzrokovalo mnogo smrti i vrlo ozbiljne zdravstvene probleme u zadnjih jedanaest mjeseci pa se mora govoriti i o žrtvovanju ljudi.“


Ovome „mnogo smrti“ nedostaju dva važna dijela konteksta. Kao prvo, broj ljudi u državama koji su na popisu umrlih zbog cjepiva je oko 14.000 od više od 200 milijuna cijepljenih. Drugo, 14.000 treba staviti u kontekst oko 800.000 ljudi koji su umrli od bolesti.


Što se tiče emocionalnog spominjanja „ljudskih žrtava“, najjednostavniji odgovor je: 'ozbiljno, to je najbolje što imate?' 


„Zbog citata T. Akvinskog kojeg koristi o. Sélégny, De malo, q. XIII, a.4, ad 17, postavlja se ozbiljno pitanje: Može li se razmišljanje velikog Tome Akvinskog ovdje primijeniti? Vjerski osjećaj se suprotstavlja tome da bi Toma Akvinski bio sudionikom sadašnje tiranije laži.“


Ako bismo slijedili njihov argument, svi bi se tradicionalni katolici trebali vratiti u svoje Novus Ordo župe jer velika većina katolika NISU tradicionalni katolici. Ostavljajući po strani ovu očitu pogrešku u zaključivanju (tj. gaf) autora, oni sugeriraju da trebamo napustiti stoljeća primjene načela sv. Tome Akvinskog jer ih neki ljudi ne razumiju ili se s njima ne slažu? Zaista, želja da se traže i biraju osobna vjerovanja i načela zarazila je čak i tradicionalne katolike.


„Moralna i teološka analiza djelovanja uključuje tri aspekta: predmet djelovanja, namjeru i okolnosti. Prema našim opažanjima, analiza okolnosti ima vrlo malo, čak i među crkvenim službenicima, a nažalost, i kod o. Sélégnyja.“


Nailazimo na problem u ovoj izjavi (iznenađujuće). Čin i namjera su ispravni. Okolnosti treba pobliže definirati, inače bismo upali u pogrešku koja je sadržana u njihovom sljedećem odlomku. Okolnosti su, ukratko rečeno, težina zlog čina u kojem surađujemo na udaljeni način (tj. ubojstvo nevinog čovjeka), i odgovarajući rizik za osobu koja čini čin suradnje (u ovom slučaju, imuniziranoga). O tome je već bilo riječi na ovom blogu. Dakle, rizik u ovom slučaju može biti imunizacija ili neimunizacija. Tome treba dodati nedavne obveze o cijepljenju koji su primjenjeni na različita područja državnih službi. Dovoljno je reći da postoji virus koji uzrokuje umiranje ljudi. Samo pod ovim uvjetom, moralno je da se imuniziramo. Ako je nečije preživljavanje ugroženo, recimo zbog obveznog cijepljenja, također se može cijepiti. Svemu tome u prilog govori i ČINJENICA da je suradnja udaljena.


„Sljedeće treba uzeti u obzir:“


Autori koji kreću u zamršeni serijal teorija zavjere. Jeste, to je jedini način kako to opisati.


Kratki sažetak:


  • Bill Gates i "ostali"
  •       Epidemije virusa se mogu kontrolirati i vjerojatno ih kontrolira Gates.
  •       Gates se zalaže za smanjenje populacije... i navodi da bi u tu svrhu trebalo primijeniti kampanje cijepljenja (Ok, ovo je jednostavno kravlji izmet. Pročitao sam taj govor i tu ponavljaju još jednu teoriju zavjere... ohladite, momci...)
  •         mRNA cjepiva samo neznatno smanjuju prijenos (Ovdje su pomiješali istinu i fikciju. Cjepiva smanjuju ozbiljnost bolesti, ali istina je, ne stvaraju protuvirusno polje sile oko nas)


  • Autori se zatim pozivaju na "razlučivanje duhova", što znači traženje đavla ispod svakog kamenčića. Završavaju ovom pjesmicom: "U svjetlu ovih činjenica, bespredmetan je pokušaj tumačenja ovog zla moralno-teološkom sofisticiranošću." Stvarno? Oprostite, dragi moji čitatelji, ovi autori nude puno načina emocionalne manipulacije, malo činjenica i puno napuštanja katoličkih načela.


  • Oni upućuju na: „nepromjenjivu moralnost, što, u konačnici, znači apsolutnu zabranu intrinsece malum, intrizično zlog postupanja.." Po takvome je intrinzično zlo biti imuniziran, a pritom ostaje činjenica da naša suradnja, AKO SE ODLUČIMO CIJEPITI, ostaje udaljena.


Završavaju još jednim emotivnim pozivom na spomen nadbiskupa Lefebvrea. Klasik, ccc, „Što bi rekao nadbiskup Marcel Lefebvre?"


I dok autori kritike ne mogu zamisliti ++Lefebvre da to odobrava, ja mogu! Zašto? Zato što se dobri Nadbiskup oslanjao na katolička načela – uključujući sv. Tomu, da bi ona vodila naše postupke u svijetu koji je poblesavio (tj. poludio).


Stoga moram zaključiti da su autori još jedna kolateralna šteta u ovoj krizi Crkve. Izgubili su pravi razum zagovarajući napuštanje sv. Tome i pribjegavajući ljudima koji glasno viču u modernom Hyde Parku... internetu.


Možda bih trebao napisati otvoreno pismo podrške FSSPX-u. 


(Tekst naslova i citati uzeti su iz referenciranih tekstova)


Izvor: https://tradicat.blogspot.com/2021/11/gloriatv-twelve-prominent-catholics.html

Primjedbe

  1. Poštovani pišče, pisati/činiti zbog neznanja ponekad može opravdati. Neznanje je ponekad grijeh.
    Dostupan dokumentarni ( faktualni ) film je u modernom Hyde Parku...
    plandemicseries.com.
    https://dokumentarac.hr/covid-19/film-monopoly-tko-je-vlasnik-svijeta/ ( sa hrv.titlovima )

    Lako provjerljive činjenice sa fuss notama.

    Dajte si truda.

    Srdačan pozdrav,

    Lovre Uroda
    +++AMDG U.O.+++

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, neznanje može biti grijeh, ali to vrijedi i za krivo znanje koje činjenice stavlja u pogrešan kontekst te miješa istinu s fikcijom i maštarijama, što se može reći za Vaše 'provjerljive izvore' i trud koji ste u njih uložili. O tome će biti riječi u budućim tekstovima.

      Izbriši

Objavi komentar