Franjo dosiže još dublje dno: poganski obredi u vatikanskim vrtovima



Prije gotovo dvije tisuće godina sveti Petar, prvi biskup Rima, podnio je mučeništvo na vatikanskom brežuljku, preko Tibera od povijesne jezgre grada. Na njemu su podignuti veliko svetište i bazilika posvećena apostolskom prvaku pošto su katolici bili oslobođeni potlačenosti i postupno su tijekom stoljeća, kako su glavna papinska mjesta bogoslužja i uprave u Lateranu i Kvirinalu odlazila u pozadinu, zgrade oko vatikanske bazilike postale sve istaknutije, sve dok ujedinjenjem Italije i Lateranskim ugovorima Vatikan nije postao apsolutno središte administrativne i duhovne moći Katoličke crkve.

Čini se to apsolutno providonosnim i prikladnim, jer uopće nije bilo očito da će krv sv. Petra, prvog Kristova namjesnika, završiti u samom središtu katoličanstva. Krv sv. Petra, sv. Pavla i nebrojenih katoličkih mučenika u Rimu – od kojih se mnogi svakodnevno spominju u Kanonu Mise – prolili su pogani u obranu poganstva. Ništa nije dalje od nauka našega Gospodina Isusa Krista i njegovih apostola od štovanja idola. Sasvim suprotno: od Njemačke do Baltika, od Kanade do Amazonije, od Afrike do Filipina, katolički misionari su radili, trpjeli i umirali kako bi prekinuli štovanje poganskih idola: "Ali što žrtvuju neznabošci, zlim duhovima žrtvuju, a ne Bogu." (1 Kor 10,20)

Poganski obred plodnosti u vatikanskim vrtovima

Koliko bi bio šokiran sv. Petar da je znao da će na to isto tlo blagoslovljeno njegovom žrtvom budući biskup Rima donijeti pogansku gadost. To se dogodilo danas, kao samo prvi čin "Sinode za Amazoniju", skupa koji nitko nije tražio, a koji su stvorili biskupi najliberalnijih dijelova Europe uz pomoć nekih demonskih biskupa iz Južne Amerike, kako bi se postigli neki unaprijed zadani ciljevi: ređenje oženjenih muškaraca i, ako je moguće, normalizacija trenutne verzije sekulariziranog poganstva, mješavine mitova o kultu zemlje i russeoovskih mitova o autohtonim stanovnicima sliva rijeke Amazonije.

S jedne strane u svemu tome postoji nešto smiješno: Franjo je iznad svega ili ispod svega smiješan i patetičan čovjek. Smiješni ljudi postaju smiješniji kada zauzmu visoke položaje: čini se da Franjo zamišlja kako izazivati skandale, a ovo je samo najnoviji primjer. S druge strane, iako oni tvrde da "poštuju" domoroce, ništa se ne može činiti nepoštenije od toga: ti siromašni domoroci dovedeni su preko Atlantika da bi bili iskorišteni kao marionete zlih liberalnih ljudi.

Ti se ljudi ne bi mogli manje brinuti o domorocima, a zasigurno ni o svojim dušama (šokiralo bi nas ako oni uopće vjeruju u postojanje duša): koristili su se domorocima, koriste ih sada i koristit će ih dokle god je moguće kao puke marionete za izvršavanje svojih zlih zamisli.

Ali, "Ne varajte se: 'Bog se ne da izrugivati' " (Gal 6, 7).


Primjedbe